Hesnaes

15 juli 2019 - Hesnæs, Denemarken

Zondag 14 juli

Weer, 14 juli

Er is nu een beetje wind en sluierbewolking. We hebben gister besloten om hier een dagje te blijven. Het is hier mooi met een groot bos en strand. Hier hou je het wel een dagje vol. De vliegjes hebben zich vandaag niet laten zien, of dit komt door de ventilator of dat de boot niet in de wind ligt weet ik niet, maar we denken maar dat de ventilator heeft geholpen 😂. In de loop van de middag komt er iets wind West, voor morgen weten we nog niet zeker of de wind gunstig is, als de wind maar niet teveel gaat draaien lukt het wel.

Van het strand naar boven

Langs de klif

Op de rand

in het bos en op het strand heb ik wat materiaal verzameld voor thuis. Hier doe ik niet veel aan mijn hobby, maar ideeën heb ik wel voor als ik thuis ben.

Hobbymateriaal

maandag 15 juli

Weer 15 juli

De wind is niet gunstig nu WZW en draaiend naar ZW, in de loop van de dag wordt de wind krachtiger en dan zitten we net beneden en moeten we om het eiland heen om Gedser aan te lopen. Dit is dan tegen de wind in.  Voor zover we nu kunnen zien is het morgen gunstiger om hier weg te gaan. Dat gaan we dan ook maar doen.