Naar Andijk

25 mei 2019 - Andijk, Nederland

Het huis is schoongemaakt, Kees en ik zijn naar de kapper geweest 😂, we kunnen vertrekken. Eerst nog even kleding inpakken en jawel hoor hier wordt het lastig. Wat neem ik mee, voor warm weer, koud weer en tussenin. Ik neem altijd teveel me en probeer dit nu wat beter te doen. Echter dat vestje moet toch echt mee en als het wat kouder is, dan is die ene trui toch wel heel fijn om bij me te hebben, als het warm weer wordt moet ik toch voldoende zonnehempjes mee. En o ja, natuurlijk ook een beetje naar de kleuren kijken. Maar na lang dubben hebben we ieder twee tassen mee. Daarnaast nog een tas met jassen en schoenen. Nu kunnen we echt vertrekken, de vakantie is begonnen.

Alhoewel Kees zegt dat het geen vakantie is omdat we toch al met pensioen zijn en je dan niet kan spreken over vakantie, je bent immers al vrij. Ik vind het wel vakantie immers je stapt even uit je comfortzone en gaat toch wel een avontuur aan. Voor mij heet dit vakantie.

Op weg richting Andijk, zijn we even gestopt bij Den Oever, een visje eten. Het weer is prachtig dus dat werd op het terras genieten. Het vakantiegevoel is er al helemaal.

in Andijk de zware taak om al die kleding netjes weg te leggen en dan zo dat we het makkelijk kunnen pakken. Hier werd ik bevestigd in mijn vermoeden dat ik toch weer te veel bij me heb. Maar... passen en meten en alles is netjes weggewerkt 😂.

Onder de bank heb ik een hele ruimte voor mijn hobby spullen hoe luxe is dat.

Dus....vakantie begonnen !!!